• OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 500−0,08%5 906,95
  • DOW 30−0,48%42 067,23
  • Nasdaq 0,27%19 165,5
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,57
  • OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 500−0,08%5 906,95
  • DOW 30−0,48%42 067,23
  • Nasdaq 0,27%19 165,5
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,57
  • 02.09.15, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google’i logo tegi uuenduskuuri

Otsingumootor Google tegi viimase 16 aasta suurima muudatuse oma logo kujunduses, andes sellega märku, et digitaalmaailm vaatab üha enam mobiilseadmete suunas, vahendab Bloomberg.
Google'i uus logo
  • Google'i uus logo
  • Foto: epa
Google’i uue logo font on võrreldes varasemaga lihtsam ning sellega tahetakse saavutada, et Google’i logo on kergesti äratuntav ka väikselt ekraanilt. Samas on logo kujundamises kasutatud jätkuvalt nelja värvi: punast, sinist, kollast ja rohelist.
Google on teatanud kuna inimesed kasutavad üha enam mobiilseadmeid, püüab ettevõte oma toodetes lähtuvalt sellest kasutaja mugavuse huve silmas pidades sisse viia mitmeid teisigi muudatusi.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele